• Dr. Muzaffer Çavuşoğlu

Kanser Amansız Hastalık Değildir

Kanser ve metastazları doğru tedavilerle önlenebilir veya tedavi edilebilir.

• KANSER AMANSIZ HASTALIK DEĞİL

Bütün hastalıklar gibi kanser de tedavi edilebilen bir hastalıktır

BAŞLARKEN
Yaradılışımız, genetik miras ile başlayan, yaşam biçimi ve çevre şartları ile gelişen, değişen, süren ve sona eren eşsiz yazılımlar dizisidir. Yaşam bir enerjidir, tanrının korumasında, yine de tanrı bizi zekamız kadar korur. Bilim tanrıya yaklaştırır, yarıştırmaz.

Modern tıp, tıp teknolojisindeki olağanüstü gelişmelere rağmen   hastalıkların tedavisinde çağın gerisinde kalmıştır. Herhangi bir konuda yeterli başarı sağlanamıyorsa bu gidilen yönün yanlış olduğu anlamına gelir. Yön yanlışsa yolun düzgün olmasının bir anlamı yoktur. AKSİNİ DÜŞÜN alışılmadık başarılar için, alışılmadık düşünceler gerekir.

BİR GÖRÜŞÜN YANLIŞ OLDUĞUNU ANLAMAK İÇİN BİLMEYE GEREK YOK, ÇOĞUNLUĞUN GÖRÜŞÜ İSE YANLIŞTIR.

BİLDİKLERİNİZİ UNUTUN

BİLGİDEN, bilgimiz kadar yararlanırız. Bu sitedeki yazılar, düşünebilme ve öğrenme becerisi olanlar içindir. Yine de  bilgi kimsenin tekelinde değildir.

Altın anahtar yok, altın anahtar var, anahtarın altın olması her kapıyı açacağı anlamına gelmez(HAAF)

Herhangi bir hastalıkta 4 değer altın anahtardır, bu değerler normal değilse tedavilerde başarı söz konusu değildir. (ÖAEH) Yakında
Hiçbir şey (değer) iki kişi için doğru değildir. GENOM , 3milyardan fazla harften oluşur, bir harfin yer değiştirmesi, yaşamı değiştirir. Bilgi hazinesi DNA (AGCT)

GENOM- Bir hücre veya organizmanın sahip olduğu toplam genetik bilgidir.

Gelişimini tamamlamış bir kişide yaklaşık 100 trilyon , hareketli, hareketsiz hücre vardır ve bütün hücreler birbirleriyle iletişim içindedir. Bir tek hücrede gelişen DNA mutasyonu bile, uzun yaşamlarda, kanser veya başka hastalıklar geliştirebilir (her hangi bir hastalığın oluşabilmesi için pek çok olumsuzluğun bir araya gelmesi gerekir---her hastalıkta mutlaka yardımcı hastalık etkeni veya etkenleri vardır.) veya genetik mirası gelecek nesillere taşıyabilir. Birkaç nesil hastalık gelişmemesi gelecek nesillere (genetik mirasın) taşınmayacağı anlamına gelmez. FİBROZİSE neden olan bütün tedaviler, hücrelerin yeterince beslenmesini engelleyerek performans düşüklüklerine ve erken yaşlanmaya neden olurlar. Bugünün tedavileri, oluşan hastalığı tedaviye yönelik, hiçbir hastalık lokal değildir. Tedavilere bağlı yan etkiler, zamanla başka hastalıkların  gelişmesine neden olurlar.  Hastayı iyileştirmeden hastalığı, hastalığı  iyileştirmedende hastayı iyileştiremeyiz.

Para—kağıt
Elmas---cam
Altın---metal
Hisse senedi---yazılım

Bunların değerini rakamlar (matematik) belirler.  Matematik yaşama katkı sağlamayacaksa ne anlamı olabilir. (Albert EİNSTEİN dan çaldım) Bilim matematiktir, matematikte bilim. MOLEKÜLER MATEMATİK TIP

İstatistik ve plasebo ya göre sağlıklı ve kişiye özel tedavilerin yapılması söz konusu olamaz, hepimiz eşsiziz. İstatistik, denizden bir kova su alıp içinde balık yoksa, denizde balık yok demektir.  Hatasız ve kişiye özel tedaviler ancak MOLEKÜLER MATEMATİK TIP la mümkün.