Aşı ve Hafif Yan Etki Şaka Gibi

**Aşı uygulamalarında ciddi yan etki gelişmedi sözü şaka gibi!  Semptomsuz seyir hastalıksız anlamına gelmediği gibi pek çok ciddi hastalık yaygın hale gelinceye kadar semptomsuz seyreder ve bu kötü prognozun nedeni olur. (mç)

**ATEŞ (lokal veya genel); DNA’nın sarmal yapısında kopmalara, nükleotidlerinin ayrılmasına, hatalı nükleotid birleşmelerine ve DNA nın elementlerinde mikro patlamalara, mikropatlamalar DNA da mutasyonlara, mutasyonlar içlerinde kanserlerinde olduğu bütün hastalıklara, yaşlanmaya neden olur.  Ateş sağlıkta birinci ve en önemli kriter dir. (mç)

**KIZARIKLIK, ŞİŞME; Etkilenen hücrelerin moleküler yapısının bozulması ile kanama ve ödem gelişimini gösterir. Sonuçta damarlardaki geçirgenlik artar ve doku hasarı oluşur. Ağrı ve ısı oluşur.Yan etkinin kısa süreli olması önemsiz olduğu anlamına gelmez. Bütün hastalıklar nano ölçekte başlar.  Vücut önemsenmeyen eksileri toplar, hastalıklar ve yaşlanma böyle gerçekleşir.

** HALSİZLİK, (=denge kusuru= kaslarda güçsüzlük) COVİD 19 hastaları veya m RNA aşısı olmuş kişilerde bireylere göre değişen bir bir durumdur, elementlerin dengesinin bozulması ile gerçekleşir. Fonksiyon kaybı, çabuk yorulma sık ve kolay sakatlanma, hücre eksilmesi veya hücrelerin moleküler yapısının bozulması ile gerçekleşir. Hücre eksiklik veya fonksiyon kaybına bağlı olarak algılama ve unutkanlık gibi sorunlar oluşur. Kayıplar ileri yaşlara bağlı olarak değil ama ileri yaşlar belirgin bir sınırı yok hücre kayıplarınının daha çok olduğu yaşlardır sorun hücre ve hücre grup sayısının azalması ile ileti sorunlarının artışıdır.

**AĞRI, Etkilenen hücrelerin moleküler yapılarının bozulması (değişimi) kanama, ödem ve nekroz gelişimi ile veya tıkanma ile oluşur. Semptom gelişirse ağrı gelişir, semptomsuz seyir hastalıksızlık anlamına gelmez. Ağrı hastalıkların pusulasıdır.

--Cehalet içinde yaşamak, bilgiyle yaşamaktan kolaydır, şanslı olanlar cahilce yaşamaya devam ederler. (Paul

*Rapeller; Henüz aşıların etki mekanizması bilinmeden, (ki bu gün bilinmiyor) uydurulan sürelerle aşı tekrarları hata. Bir nesnenin (aşı veya ilaç) iki veya üç misli kullanılması (=artırılması) etkiyi aynı oranda artırmadığı gibi, tam tersi etkisizleşebilirde. Bir moleküldeki herhangi bir atomun eksilmesi, artması veya yer değiştirmesi BİYOLOJİK AKTİVİTEYİ değiştirir.  Bir çiçeğe suyu eksik verirseniz kurur, fazla verirseniz çürür. Hesapsız kitapsız antikor seviyesine göre aşı sayılarını artırmak veya farklı aşılar yapmak, sözde etkilerini birleştirmek şeklindeki uygulamalar, zamanla, ciddi sağlık sorunlarına neden olacaklardır.